Thursday, August 4, 2016

Mocaz Copy Trade

The AutocopyTrade oleh Mocaz Financial Markets Limited adalah satu perkhidmatan inovatif yang membolehkan mengikuti / menyalin perdagangan yang dibuat oleh peniaga-peniaga yang menguntungkan dan konsisten terbukti di dunia pada nisbah dan keadaan digunakan.

Auto copyTrade direka untuk menawarkan cara yang lebih bijak untuk meningkatkan pendapatan perdagangan kami dengan memperkenalkan sistem AutocopyTrade Perkongsian Keuntungan yang menarik antara Pengurus (Akaun Master) dan Pengikut mereka (akaun Slaves), ditambah dengan Komisyen Perkongsian Keuntungan yang sangat menarik diberikan kepada setiap rangkaian yang dibina.

Semua ciri Auto copy Trade ini akan berjalan secara automatik dalam platform dagangan MetaTrader 4 anda di keselamatan bereputasi dijamin. Mocaz Financial Market Limited telah membangunkan satu sistem yang sangat kompleks dan tiada tandingan untuk membolehkan pelanggan-pelanggan kami menggunakan ciri AutocopyTrade ini tanpa masalah pada semua!


Register SmartVault 
Deposit and Create Trading Account 
Choose a proven profitable and consistent trader, then click Autocopy Me! 

Daftar SmartVault Mocaz Sekarang!


Dagangan Sosial Pendidikan membuka pasaran kepada semua orang. Pada Mocaz Financial Markets Limited, kami menggalakkan orang ramai untuk berhubung antara satu sama lain untuk berbincang mengenai perdagangan, pelaburan, belajar dan berkongsi pengetahuan di seluruh rangkaian. Mulai sekarang, anda boleh menyalin peniaga anda suka dengan hanya "klik" butang.

Daftar sekarang dan mula bersosial bersama trader lain dari sekeliling dunia di RealTrader Community


No comments:

Post a Comment